fbpx

איך הופכים אבחון לכלי העצמה

הצלחה בבחינות מאהתחלה

זה קרה גם לכם?
הילד התקשה בלימודים, לא מצא את עצמו, עד שמתישהו הפסיק לנסות.
לא ויתרתם.
עשיתם אבחון, קיבלתם התאמות לבחינה (הארכת זמן/התעלמות משגיאות כתיב/הכתבה…), אבל הציונים של הילד לא השתפרו.
גם המוטיבציה שלו נותרה מאחור.

כן, האבחון מזהה קשיים, אבל הוא לא הפתרון.

צריך ללמד את הילד שלכם להתמודד עם הקשיים, לצמצם את ההשפעה שלהם, לממש חוזקות ולהצליח באמת.
לא להתהדר בתיוג מחליש.
הרי בחיים האמיתיים, הוא לא מקבל הקלות.
שלא לדבר על זה שאם הוא מאמין שהוא לא מסוגל להתמודד כמו השאר, הוא יוותר לעצמו (על עצמו) גם בתחומים אחרים. האמינו לי, ראיתי את זה מאות פעמים.

גם בעלי לקויות למידה וקשיים מצטיינים, אם מלווים אותם נכון.
הם לומדים לכתוב, לסכם, לבטא את עצמם ולהצטיין.
כן, כתבתי *להצטיין* שוב.
אפילו שחלק ניכר מכם רוצים ש"רק יעבור בציון סביר".

אל תבחרו בשבילם ב"קיצור" הדרך.
למדו אותם להצליח בכל דרך ובכל מסלול שיבחרו.
זו הרבה מעבר לבחינה.
זו תפיסת עולם.

איך עושים את זה?
שלחו לנו הודעה ונשמח לעזור.

שתפו פוסט זה עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

פוסטים אחרונים

גלילה למעלה