"הוא לא כותב", "יש קושי דיסגרפי מאובחן", "הוא לא מסוגל לשמור על סדר בכתיבה, תביני אותו". התלמיד, אותו תלמיד. הפער בין הצילומים? חודשיים וחצי.
#אז_מה_אם_אמרו_לך#אז_מה_אם_אמרו_לך שאי אפשר לשפר מיומנויות בפרק זמן כ"כ קצר? ש"ככה זה" ו"כולם ניסו".
במציאות, תלמיד שלא ידע ללמוד יותר משעה ברציפות, או לכתוב דף בצורה מסודרת, הפך לזה שצריך לומר לו ללכת הביתה לנוח ולכותב ראשי- הפרקים המסודרים ביותר בסמסטר הנוכחי.
אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד באמת. עובדה.