fbpx

הוראה מתקנת במאהתחלה

נעים מאוד- שמי אופיר נוריאל יגן, בוגרת תואר שני בחוג ללקויות למידה ואבחון – אוניברסיטת תל אביב.

בעברי חינכתי כיתות ד׳-ה׳ וגם לימדתי כמורת שילוב בבית ספר ממלכתי.

 כיום, אני מתרכזת בחיזוק מיומנויות הקריאה, הכתיבה ואסטרטגיות למידה לגילאי יסודי-חטיבה במגזר הפרטי.

 כמישהי שבילדותה התמודדה בעצמה עם לקויות למידה שמתי לי למטרה לסייע ככל שניתן לילדים וילדות על מנת שיוכלו למצות את הפוטנציאל הגלום בהם/ן ולחוות הצלחה במובן הפדגוגי והרגשי.

אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לאחד המסלולים בדרך להצלחה.

אופיר נוריאל

שירותי ההוראה המתקנת שלנו:

מפגש ראשון שמיועד לזיהוי פדגוגי –

אופיר תשב עם הילד.ה שלכם ותוכל למפות חוזקות ונקודות תורפה בתחום האוריינות – ראיה, כתיבה, הבנת הנקרא, התנסחות, אחיזה ויציבה וכו'.

לאחר האבחון הראשוני תקבלו דו"ח מסכם כללי + המלצות קונקרטיות עבור הילד.ה.

המפגש מיועד לתלמידי בית הספר היסודי וחטיבה ולא נחשב לאבחון פסיכו דידקטי שלם, אלא כאיבחון ראשוני שנועד לזהות ולמפות קשיים ודרכי התמודדות.

לפרטים נוספים, צרו קשר.

תכניות ההוראה מתקנת/מותאמת במאהתחלה:

* מפגש אבחון ראשוני.

* שיעור שבועי קבוצתי/פרטני.

* מכינה לבוגרי גן חובה לפני כיתה א'.

* מכינה לתלמידי כיתה ב' לצמצום הפערים שנוצרו במשבר הקורונה.

* שיעורים לתלמידי חטיבה ותיכון בנושאי הבעה בכתב ובעל פה.

מבנה מפגש אבחוני ראשוני – 

במהלך המפגש הראשוני כל תלמיד.ה יעבור את האבחון הבסיסי הבא:

טוני, חשיבה בלתי מילולית – מבחן למדידת אינטליגנציה, יכולת הפשטה, ופתרון בעיות ללא כל שימוש בשפה או במוטורקיה.

ביירי – מבחן הבודק תפיסה חזותית, גרפומוטוריקה וזיכרון חזותי. הערכה בלתי מילולית שאינה מוטה תרבותית.

חלוץ – ערכת אבחון הכוללת אבחוני קריאה וכתיבה לפי נורמות תואמות גיל.

נעמה פרידמן – מבדק ייחודי בשיטת סוללת קריאה.

שמש  – מבחן הבוחן את יכולת השליפה של התלמיד.

ובנוסף, ייבדקו מיומנויות ההבעה בכתב ובעל פה.

עוד קצת על מאהתחלה

"מאהתחלה" הוא מרכז מצוינות אינטימי לתלמידי תיכון, אקסטרנים, סטודנטים והורים שמעוניינים להצטיין ולבנות תשתית רגשית ואסטרטגית להצלחה. המרכז מתמחה במקצועות רבי המלל ובהתאמת טכניקות למידה באופן אישי, בדגש על תלמידים בעלי קשיי קשב, ריכוז ולקויות למידה בכל הגילים.

גלילה למעלה